ENTER
original
1 2 3 4

2012年6月8日 星期五

最近的我不知怎么了。


最近的我不知怎么了 也好久没更新了 是许多网友提醒我过后我才发现 真的 都几个月了。 最近我的还好吗?还好吧 太多东西能忙了 钢琴考试越来越近 好紧张

 最近蛮开心的 因为终于遇到了那么一个让我有点心动的女人 但我也只能进而远之, 因为可能她已经对我来说超越我所需要的太多吧,有些东西望梅止渴就好 至少还是朋友 那我就不要求太多了 我不配哈哈

你有沒有遇到這麼一個人, 只要你們在一起, 就沒有了時間的概念。
 这也许在说的就是我吧,以前那么早睡的我 现在每次只要一聊起来就是直到凌晨深夜了 以前的我都不这么做 ,但却遇到了一个让我失去理智的人。 虽然我们没见过面 但我知道她可能会是一个对的人。 反正遇到了 就好好珍惜现在吧 不管以后你会是我的谁 =)

想说如果你愛一個人,記得找時間說出來。 因為你永遠不會知道,明天和意外哪個會先來。 如果有机会我会把握这次的缘分 加油!!!

 爱情是有点可悲的
 故事的开始:我会给你幸福
故事的结局:祝你幸福。
 这也不是随口说说因为我身边有太多的例子 爱情是可悲的 当你们还是朋友的时候更进一步就是爱情, 但当爱情退后一步却回不到朋友。 所以才会对爱情有胆怯, 不想谈恋爱 也只不过是不想失去你。

 好了 我最近有点词穷写不出什么好文章来 也祝大家找到属于自己对的人 祝福你们 当然我也一样 =D可能我遇到了 只是不知道该怎么办....... 今天的部落格就先此告一段落吧 我们下次见 ^_^ 飞过留个评论下来呗

9 則留言:

  1. 林董加油^^

    [想说如果你愛一個人,記得找時間說出來。 因為你永遠不會知道,明天和意外哪個會先來。 如果有机会我会把握这次的缘分 加油!!! ]

    超赞的xD


    祝你成功↖(^ω^)↗

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 以前看你的文,满满的忧伤感觉。
    但这篇,有了丝幸福的感觉。
    加油

    回覆刪除
  4. 现在不一样了嘛 =D人会变的 不能每次都那么伤心 ^_^

    回覆刪除
  5. 那希望你一直都那么幸福.

    回覆刪除
  6. MPBSE Madhya Pradesh 12th Class Board Every Year Successfully Conducted HSSC Public Examination in the Month of March to April 2021, MP Board 12th Model Question Paper 2021 Pdf Arts, Science, Commerce Class XIIth Blueprint MP Board 12th Class Model Practices Paper 2021, MP Board Class 12th Sample Question Paper 2021, MP Board HSCC Model Papers 2021, MP 12th Last Query Letter 2021, MPBSE 12th Question Paper 2021 Download MP Board Model Paper Class 12th and Important Question Papers… MPBSSE HSCC Last Paper 2021, MP 12th Sample Paper 2021, MP BSE 12th 2021 Model Questions Papers Blue Prints Download.

    回覆刪除
  7. Manipur HSLC Model Paper 2022, The Board of Secondary Education, Manipur BSEM will report the High School Leaving Certificate HSLC Exam Practical Question Paper 2022 on the authority site of Manipur Board. Manipur 10th Model Paper 2022 Every one of the Private and Regular Students can download Manipur Board HSLC Model Paper 2022 as and when it is Get Available by the board and start update work for the forthcoming Xth Exam. Students who are concentrating under the Manipur Board are sitting tight for BSEM 10th Class New Question Paper Style 2022.

    回覆刪除